fredag 6 juli 2012

Skaffa ett liv ..

Haallå! :)
'Har inte uppdaterat bloggen så mycket men jag har haft fullt upp med att både jobba hos brorsan va med kompisar och pojkvännen :)
Igår va jag på T-kvällen med Marika och Rebecka, MArkus krunegård va där, men vi lyssna inte så mycket på han vi gick mest bara runt.
Idag fick jag reda på att både min bror och min brors son va på lasarettet och båda för samma sak ! :o Båda hade cyklat och Ramlat, Min bror hade cyklat till jobbet och så hade han ramlat och fått ett jack i huvudet och skadat axeln :/ Och Min brors son hade cyklat på dagis och ramlat och slott i hakan :/ Inte så kul :/
Nu har jag precis sätt "Never back down" En sjuukt bra film som är min favorit just nu! :D
VÄRD ATT SE :D


Nu sitter jag och nästan sörjer över hur idiotiska folk är ..
Dom gör en fejkad Justin Bieber konsert biljett och bränner och spolar ner den .. Asså det är så jävla överdrivet att det knappt finns mä på världskartan.
Se Madonna va i Svergie här om dan , men dom som inte gillar henne brydde dom sig? Nä inte ett piss, brände dom upp fejkade biljetter? Nä ..
Bara för att Justin är en ung kille som vågar visa vad han vill göra, betyder inte det att han är bög bara flr han gillar att sjunga .
Va Michael Jackson också bög?
Eller är alla i One direktion också bögar?
Nää förstår mig inte på folk ..
Känner att jag var tvungen ..

 
//Amanda♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar